عرض مشاركة واحدة
#1  
قديم 17-08-2021
صدى الشوق غير متواجد حالياً
Oman     Female
آوسمتي
لوني المفضل White
 إنتسابي ♡ » 335
 آشراقتي ♡ » Nov 2019
 آخر حضور » منذ 3 أسابيع (12:50 PM)
موآضيعي » 4825
آبدآعاتي » 522,550
دولتي الحبيبه » دولتي الحبيبه Saudi Arabia
جنسي  »  Female
 حالتي الآن »
آلقسم آلمفضل  » الآسلامي♡
آلعمر  » 17سنة
الحآلة آلآجتمآعية  » مرتبط ♡
الاعجابات المتلقاة » 25024
الاعجابات المُرسلة » 24075
 التقييم » صدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond reputeصدى الشوق has a reputation beyond repute
مُتنفسي هنا » مُتنفسي هنا
مَزآجِي  »  
مشروبك   7up
قناتك abudhabi
اشجع ithad
بيانات اضافيه [ + ]
شكراً: 20,195
تم شكره 19,138 مرة في 7,907 مشاركة
افتراضي فنانة مصرية تدخل العناية المركزة وابنتها تطلب الدعاء لها



أعلنت الإعلامية ندى رحمي، تعرض والدتها الفنانة سحر عبدالحميد، لأزمة صحية مفاجئة، دخلت على إثرها الرعاية المركزة، بأحد المستشفيات بالقاهرة.

وكتبت عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الأجتماعي «فيسبوك»، :"شكرا لكل اللي سأل ماما انحجزت في مستشفى بالدقي في الرعاية المركزة.. دعواتكم".

وقالت في منشورا آخر لها: "من شوية اتحطيت في موقف لا أحسد عليه بجد وماتمناهوش لأي إنسان… أمي قلبها تعبان من زمان.. من قيمة ساعة اتعرضت أمي لأزمة قلبية نتيجة إرهاق شديد في المذاكرة وقلق امتحاناتها.. ضغطها واطي جدا على عكس الطبيعي.. أحنا عيلة ضغطنا عالي بالوراثة أساسا.. وكمان قلبها كان بيدق بشكل مرعب لدرجة أن صدرها كان بيترج جامد.. زي مايكون قلبها هينط من ضلوعها".

وتابعت: "اتوترت جدا وماكنتش عارفة اتصرف ازاي ولا اتصل بمين… وزاد رعبي وتوتري أكتر لما قالتلي أنا هنام شوية ومن وقت للتاني بصي عليا شوفيني بتنفس ولا لأ، أحنا ف حر ومش عايزة يطلعلي ريحة.. للحظه مخي وقف وبقيت بصب عرق من كل ناحية… ومش عارفة المفروض اتصل بمين من أصحابي ولا اكلم مين في النقابة… وأصحابي اللي ممكن يقفوا جمبي في إسكندرية مش هنا… على مايوصلوا ماعرفش ممكن يحصل إيه (أدركت ساعتها أني حرفيا بطولي) غرقانة في شبر ميه ومخي واقف".

يذكر أن سحر بد الحميد اشتهرت بالادوار الكوميدية ومن أبرز أعمالها "يوميات ونيس"، و"حكايات زوج معاصر"، "حدائق الشيطان" و"خرم إبره".

وكان أخر ظهور لها من خلال مسلسل "اتنين في الصندوق" العام الماضي مع الفنان حمدي المرغني.


tkhkm lwvdm j]og hgukhdm hglv;.m ,hfkjih j'gf hg]uhx gih lih jodg




tkhkm lwvdm j]og hgukhdm hglv;.m ,hfkjih j'gf hg]uhx gih lih hglv;.m hg]uhx hgukhdm jodg j'gf tkhkm




 توقيع : صدى الشوق



قلبي الحبيبة
لطفك غمر قلبي بالسعادة .. وريشتك أضفت ع دنيآي الوان السعادة
شكرا بحجم الكون

رد مع اقتباس